"içden"le program

selamlar  günlük, nasılsın eyicesindir inşallah.. beni sorarsan iyiyim diyebilirim..  mesut ve bahtiyarım.. keza denetim programını hazırlayarak yürürlüğe koymanın gönencini yaşıyorum.. bir kere daha başarmış olmak güzel.. ancak bir takım durumları paylaşmak isterim seninle.. 

ilk evvela, bu gün için, içden’den bahsetmek istiyorum, müsaadenle.. minik, tontiş ve dahi ponçik yazılımımız😁 içden biraz daha kolay olamaz mıydı diye her daim olduğu gibi gene düşünmeden edemedim, programı hazırlarken.. biraz daha organize, denetim alanlarının tespitinde daha efektif olamaz mıydı diye sordum durdum.. 

aslında bunun cevabını bir iki ay evvel Tide kongresinde almıştım.. ve adeta platonun mağarasından kaçan eleman gibin😍 yeni son model içdenle firmanın kongrede açtığı stantta müşerref olmuştum.. network arasında stantları gezerkene gözüme içden yazısı çarpmış ve gayri ihtiyari stant beni kendine çekmişti.. görevliye bu içden mi diye sordum.. adam evet deyince o zaman bizimkisi ne deyiverdim.. gülümseyen adam sizinkisi eskisi biz bunu kaç kez update ettik cevabını verdi.. biraz kurcaladım vakit yettiği kadar.. arayüzler falan çok güzeldi hani.. peki bu sürüm niye bizde yok diye düşünce anaforuna kapılmıştım.. wyndham otel filan gözümde yoktu artık.. keşke benim olsa diye düşündüm.. param olsa ve yeni sürümü alsam.. o an Sezercik olmuştum adeta.. “biy gün ben de o şekeyleydenyiycem, payam olunca” 💹repliği kafamda dönüp durmuştu.. 

işte o anı, program hazırlarken gene anımsadım.. misal denetim stratejisi denetim programındaki sürelerle birlikte çalışsa, çakışmaları sistem uyarsa, stratejiye uygun olmayan dağılımlarda ikaz etse, denetim alanı belirlemede standart bir üslup olsa (bu standart olma mevzuu oldukça derin ona ayrıca şey edeceğim😋) ve biraz daha göze hitap etse.. birkaç grafik falan, şık bir dashboard.. çok mu şey istiyorum ha günlük?.. sanmıyorum.. daha yapay zeka, AI, chat gbt ile bağlantısı olsun demedim bile.. netekim eski bir reklamda şöle deniyordu “bana makul ol diyorlar, makul olan istemek”…




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar