denetim günlükleri: eğitim şart!


anketlerle başımın hoş olmadığını başka bir vesileyle yazmıştım sevgili günlük.. ancak her şeye rağmen bir iç denetim sürecimizle ilgili yeniden anket yöntemine başvurduk.. ve tabii ki “yine anket göndermişsiniz” serzenişine bir dahi aşk ile şevk ile muhatap olduk..😁 neyse bu kez konu idari personel yönetim süreçleri.. ve önemli bir geri dönüş bekliyoruz.. anketin ciddi bir faydası tanınırlığı arttırması bence.. biz buradayız, varız, bir şey yapmaya çalışıyoruzun güzel bir göstergesi oluyor.. (gerçi hala tanınırlık çalışıyor olmak da bir kabız bir görüntü veriyor ama neyyssse) gönül ister ki profesyonel bir destek alarak anketleri hazırlayabilelim.. ya da iç denetçilere verilecek eğitimlerde artık “anket nasıl hazırlanır, spss nasıl kullanılır, veri çekme ve yorumlama teknikleri nelerdir” şeklinde spesifik alanlara girilse de biz de kendi kendimize profesyonel çalışmalar yapabilelim.. gerçi şimdi sen diyeceksin ki eğitim ne ya?.. 👀 evet bunu sormakta haklısın eğitime gitmeyeli öyle uzun yıllar geçti ki.. kavram olarak bile bir anlam ifade etmiyor.. oysa ne güzeldi ilk zamanlar (ki “ne güzel iş” diyordu bazı colleague'ler.. “Allah çıkartandan da uygulayandan da razı olsun..”)😉 eğitim eğitim eğitim o kadar ki cem yılmaz bile bizden slogan devşirmişti: "eğitim şart".. sonra ne olduysa oldu regülatör kurum bizi unutuverdi.. sonsuz uzay boşluğunda kalmış gibi hissettik açıkçası.. düşün; bir uzay aracındasın, you have a problem ve houstan seni duymuyor 😋 acaba diyorum houstanın yerini bizim sevgili derneğimiz mi💓 tutsa da duysa sesimizi ve de bizi alıp götürse eğitime (mümkünse güneye😉) hani güney bahane asıl istediğim başta belirttiğim gibi anket hazırlama, big data yönetme gibi konularda profesyonelleşecek faideli eğitimler almak günlük.. bilmem anlatabildim mi?


Yorumlar

  1. Hey gidi günler. Hem eğitim alıyor, hem dinleniyor ve hem de dostlar ile hasbihal ediyorduk bir zamanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi Hasan Bey.. sanırım unutuldugumuz doğru

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar