toplu taşıma günlüğü: ne yaptın sen dayı

bence herkes hayatında bir kere "dayı sen ne yaptın ya" diyebilmeli ve buna muhatap olabilmeli.. bana dediler mi? evet.. nerde mi tabi ki de metrobüste.. nasıl oldu: cevzilibağda yarım saate yakın binebilecek makul dolulukta bir metrobüs bekledim.. ve en sonunda dolu süsü verilmiş bir metrobüs yakaladım. bu şöle oluyor: millet kapının önüne yığılarak ortayı boş bırakıyor ve "dolu binme nolur" diye yalvarır bir eda takınıyor.. tabi ki bir toplu taşıma kurdu olan bana bu sökmedi ve ayağımı kapının yanındaki adamın ayağının bir milim kadar içeriye kat edecek biçimde savurdum.. ancak kesinlikle ofsayt değildi ve üstellik nizami bir savurmaydı.. adam tezgahının bozulmasına kızarak bana ağzını eğe eğe "dayı sen ne yaptın yawww" dedi.. ben de "ne yapayım sen de ilerle biraz" falan gibi bi şi söyledim zate hızlı konuştuğumdan (bilenler bilir) adam tam da anlamadı ve ben de ileri geçince olay kapandı gitti.. ha şunu da diyeyim fazla uzatsaydı somsoğu yerdi.. ne de olsa topkapı çocuğuyuz, lagalugaya pabuç bırakmayız...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar