sınır tanımayan iç denetçi düşünceleri 2


dünkü konudan devam ediyorum.. konu sardı biraz daha irdeledim.. bu kez jeffrey skilling vd'nin enronun piyasa değerlerini manipule ederek iflasa götürüşünü anlatan kitabın adı dikkatimi çekti: Gümüş Kurşun.. Genelde vampir filmlerinde vampire işleyen tek kurşun tipinin gümüş kurşun olması düşüncesi beni başka metaforlara sürükledi.. gerçi kitabın adının orijininin enron binasının tipi ve rengiyle alakalı olduğunu biliyorum.. ama yine de düşünmeden edemiyorum.. enron skandalı, bu olayla birlikte iç denetimin yükselişi ve gümüş kurşun… peki ya vampirler daha güçlüyse?! o zaman gümüş kurşunun ateşlenmesine asla izin vermeyeceklerdir…

Yorumlar

  1. Gümüş kurşun ateslenene kadar filmlerdeki gibi epey acı ve keder yaşanır sonrası ise kahramanlara kalmis

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar