#iyikiKIDDERvar

küçük bir gruptu başladığında.. zamanla sayı arttı, emekler çoğaldı.. her yere koştu.. 2007'den bu yana.. mevzuatı hazırladı, rehberleri sonra ve hatta yazılımı dahi.. çok havalıydı, çok istekliydi.. ab projesi bile vardı başardıklarının arasında.. ve bunlar bir ufuk değildi onun için.. çabucak gerçekleştirilen şeylerdi.. başarıları kanıksatmak gibi bir misyonu vardı.. zamanla küllense de, bir deniz feneri gibi yol göstermeyi sürdürdü daima.. yolundan sapmasına izin vermeyerek iç denetimin.. bunu her daim işletişlik kullanarak yaptı, Türkçenin kıvrımlarında gezerek ortaya denetişimi koydu..

zaman zaman kızdırdı, öfkelendirdi.. beni bile.. hatta bir yazı yazmıştım da epeyce bir tepki almıştım.. "affet beni, sana üye tadıyla bir mektup yazamadım" şeklinde başlayan.. ve bir de şiir, biraz argo bulunmuştu da atar yapmışlar o zamanki yönetim kurulu üyeleri bana.. yapmışlar diyorum çünkü ben orada yoktum.. içlerinden biri haber vermişti.. hepsini affettim sonra olanı biteni ve tabi ki kendimi.. olmayanı bitmeyeni.. olmayıp ta oldum zannedeni.. nasıl kızabilirdim ki sürekli olarak, biricikti benim için.. konur sokağa varınca yaşama sevinci dolardı göğsüm ve gülümserdim nedensiz..  

başkalarından da zaman zaman eleştiriler aldı, sudan sebeplerle.. yok lojman yok şu bu dediler.. bazen de gücünün üstesinde tekliflerle karşılaştı.. beklentiler göklerdeydi, 10 lira aidat ödeyerek ve hatta onu bile ödemeyerek.. kendi bulunduğu ilde yapılan genel kurula katılmayarak.. sadece isteyerek.. 

dönüşümler, değişimler, devirler geçti.. çizgisini bozmadı.. özellikle başlardaki janjanlı, prezentable, plaza dili müdavimi eğiticiler yerine, direkt sahadan gelen eğitmenlerle başlattığı eğitim atağı tüm çabaların fevkindeydi.. bu sürece katkı sağlayan, saydıklarıma benzemeyen ve baştan beri aramızda olan sezgisi yüksek bilge "Sezer" kişilerden destek almaktan da hiç gocunmadı.. onlarla büyüdü aslında..

fevkaladenin fevkinde olan bir şey de bu eğitimlerin çoğunun ücretsiz olmasıydı.. uçmadan, ayağı yere sağlam basarak.. doğrudan sahanın sorunlarını ele alan, fantaziden kaçınan ve belki de aslında buna vakit bulamayan.. koca koca kurumların boşluğunu doldurmaya çalışan.. 

son eğitim programıyla artık hep birlikte #iyikiKIDDERvar dememiz işte bundan kaynaklanıyor..

#iyikiKIDDERvar 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi