toplu taşıma günlüğü: bir metrobüs izlenimi daha


bazı çalışan kızların mantığını anlayamıyorum.. demin metrobüste citi piti bir hanim kızın annesi ile telefon konusmasina sahit oldum.. 
"-anne yemek yaptin mi.. ay inanmıyorum.." 
sanirim annesi yok diyor.. bizimki gözlerini belerte belerte 
"-metrobusteyim diyorum annnne.. cok açım" diye bağırıyor.. 
annesi ev hanımı ya hizmetçisi sanki hanfendinin.. sonra yanındaki kıza dönüyor -anladigim kadariyla kardeşi, çene yapilarindan çıkardığım kadarıylan- 
"-sen öğlen yedin mi diyor.. 
kiz kardeşi "-sadece corba içtim" cevabını verince de 
"-ya pilav" diyor ama ne deyiş.. nerdeyse yutkunamayip bogalacak.. neyse her yere metrobus her yerde metrobüs...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar