andrea corr

ve sonra sen geldin hayatıma.. çıkıp da geldin.. önce sesinle sonra görüntünle ve en son gülümsemenle.. sıradan bir gündü servisteydim.. sabahın ilk ışıkları ne de güzel düşüyor diye düşünüyordum.. tam bir şölendi adeta.. kulağımda kulaklık.. bir yandan dinlerken bir yandan en sevdiğim şehrin en sevdiğim yeri olan boğazdan geçiyorduk.. tam köprünün girişinde güneşten düşen ışık huzmeleri ile kulağımda yankılayan seda öylesine birleşti ki.. kendime zor geldim.. kimdi bu şarkıyı söyleyen daha doğrusu söyleyenler.. keza bir düet olayıydı.. erkeği çıkarır gibi olmuştum sanki ama emin değildim.. sözlerini mırıldanmaya başladım.. summer vine diyordu kadın hem ne kadar içten.. kalbime akar gibi sıcacık.. odaya girer girmez bilgisayarı heyecandan zor açtım.. bir an evvel bulmalıydım kimdi bu düet yapanlar..  o ses beni büyülemişti.. naif tonları, bulduğu bir boşluktan hayatıma sızmıştı.. birkaç dakika boyunca sadece o şarkıya daldım.. anıların ve duyguların karışımı, tıpkı Andrea'nın sıcak ve içten sesi gibi..




And then you came into my life... you just came out of nowhere. First with your voice, then with your image, and finally with your smile. It was an ordinary day, I was on the bus... I was thinking how beautifully the first lights of the morning were falling. It was like a feast, really... I had my earphones on, listening to music while crossing the Bosphorus, my favorite place in my favorite city. Right at the entrance of the bridge, the sunlight streaming down blended with the echoes in my ears... it was so harmonious. I was captivated, finding it hard to believe. Who were the singers of this song, or rather the duet? I wasn't sure. The lyrics were murmuring in my mind. It said 'summer vine,' and the woman sang with such sincerity... like a warm flow into my heart. As soon as I entered the room, I opened my computer with excitement. I had to find out who these duet performers were. That voice had enchanted me. The subtle tones had infiltrated my life through some opening. For a few minutes, I immersed myself in that song alone... a blend of memories and emotions, just like the warm and sincere voice of Andrea.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar