hayat seyretmek için çok kısa

geçen hafta lig bitti.. fener gene şampiyon olamadı günlük..😓 konumuz o değil yalnız.. yani bugün senle bu mevzunun "neden olmadı.. ali koç toptan anlıyor mu.. emre volkan selçuku ben başkan olsam bırak görev vermeyi stada sokar mıyım?".. gibi yönlerini konuşmayacağım.. fener sivası yenmiş olsa ve ardından 90+7 de kayseriye attığı golle şampiyon olsa atılacak “algın sizea şikea”😡 şeklinde gelişecek höykürmeleri de konuşmayacağım.. futbol neden benim için cazibesini yitirdi acaba onu sorgulayacağım.. 

hani hatırlar mısın ne fanatiktim beaa.. fenerbahçe için kavgaya girer, tekmeye kafa atardım.. hayatımın merkezindeydi handiyse.. hafta sonu yaklaştıkça heyecanım artardı.. maça bir iki gün kala her yaptığım şeyde fener aklıma gelirdi.. aman bir günah işlemeyim, bir hak falan yemeyeyim sonra benim yüzümden fener yenilir menilir de ne me lazım diye düşünürdüm..👼 sanki tek fenerli bendim ve benim yaptığım her şey fenerin maçı alması ya da kaybetmesine neden oluyordu.. şampiyonluğu yine beşiktaşa kaptırdığımız o yılı hatırlıyor musun.. bütün mahalledeki beşiktaşlı ve cimbomlu arkadaşlar evi ablukaya alıp, attıkları sloganlarla dünyayı bana dar etmişlerdi.. nasıl ağlıyordum için için.. kafamı nasıl duvarlara vuruyordum.. sonra ne oldu bilmiyorum bir tür soğuma geldi.. bir aydınlanma mı demeliyim yoksa.. yo yo yo ne düşündüğünü biliyorum hain günlük.. sanırım sen gassaraylısın..💔 şimdi diyorsun ki ali, aziz şu bu yaptıkları saçmalıklarla takımı mafvedip sizi de kaybetmeye alıştırdılar da ondan diyorsun.. (güzel olduğun kadar da gaddarsın günlük.. 2006’da denizlisin.. 2010’da bursasın..

neyse.. düşündüğün gibi değil.. azizle aliyle bir alakası yok.. schumaher ya da rıdvanla da.. yahut wagehhausla maldonado veyahut okaçayla da.. 😂durumum biraz farklı.. aslında aydınlanma falan yokk.. sıkılma var.. eskiden oturup 90 dakika maç seyretmek için neler verirdim.. şimdi "lan ben o zamanlar nasıl oturup da bunlara nasıl o kadar vakit harcıyormuşum" diye soruyorum.. yanlış anlama bu fitbol fukarası olan lig için demiyorum bunu.. tüm futbol için konuşuyorum.. yani bi genzo vakobiyaşi, bi tusubasa olsa bile sahadakiler artıkın tat vermemeye başlıyor..🏆 

aslında bu hayattan duyumsadığım şeylerin bir tezahürü.. yani madem dünyaya geldik.. niye seyirci olayım ki.. niye piyon olayım da onu bunu alkışlayayım ki kafası.. misalimiz fitbol olduğu vecihle bu bağlamdan devam edeyim.. şimdiki felsefem şu: arkadaş konu fitbolsa seyircilik bana ters.. ya oynayacam (artık çok geç), ya oynatacam (o da imkansiza yakın, yani kalkıp belediyeden teknikdirektör ruhsatı mı alayım..😝) yahut yönetecem.. işte bu sonuncu belki olur, ancak kısmetse ilerde param olursa ya da paralı biri "sana ihtiyaç var yönetime gel" derse..👀 (niye gülüyorsun ki.. illa para babası mı olmak gerekiyor.. evelAllah muaassebe denetmeyik.. her işin altından kalkarız.. kıymetimizi bilmeseler de.. üstelik gördüğün fener başkanlarının yaptığından ve dahi part-time çalışaraktan daha iyisini de yaparız.. imkan verin açın gençlerin ya da orta yaşlıların önünü kardeşim.. sen az değilsin günlük ghaza getiren bir teknolojin var🚀) 

neyse özetle seyircilik bana göre değil de ondan soğudum fitboldan..  ha feneri seviyorum gene.. kazansın istiyorum o ayrı...  dünyaya bir kez geldik.. bu mehşerde bir kere yürüme hakkım var ve bunu başkalarını izleyerek geçirmeyi zül addediyorum.. yarın fikrim değişebilir tabi.. belki şehre bir film gelir bir güzel orman olur anılarda.. mevsim değişir ilkbahar olur.. ve ben de gülümserim…             




Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar