valentine's day

Biz üniversite öğrencisiyken ne kadar da bilinmeyen bir gündü günlüğüm bu valientine's day şeysi..  ya vardı ben farkında değildim yahut dediğim gibi pek de önemsenmiyor idiydi..  neyse ne..  gerçi ben böylesi kutlama günlerini, karnavalvari etkinlikleri pek sevmem hani ya.. çok sonraları yoklama memuru (vergi usul kanununu m.127) oluverince hepsini bi tamam bilmiş, öğrenmiştim görev icabı.. derler ya günlük sevmediğin ot burnunun dibinde bitermiş diye işte o misal yani..😅

sosyal medyada basbas 14 şubat vurgusu işlenince aklıma birden çook eski yıllar ve anılar geliverdi günlük.. kimse dinlemek istemediğinden sana anlatıvereyim dedim.. sen dinlemek zorundasın ne de olsa.. sahibin benim.. 😁 dediğim gibi 14  şubatı ilk idrak edişim çook geç yaşlarımda tam da 2001 yılında oldu.. sakın yanlış anlama haa.. olay tamamen profesyonelce ve VUK m.127 bağlamında cereyan etti.. tam da huzur bozan bir durum olaraktan peydah oldu üstelik.. 14 şubat Çarşamba öğle yemeğimi yerken bir arkadaş bu akşam denetim var 19.00 da toplanacakmışız diye lokmamı boğazımda bıraktı..😡 oysa ne planlarım vardı akşam için.. eve gidip yatacaktım..😭 neyse akşam arkadaşlarla buluştuk, ekip başı yer taksimatını yaptı.. çok şükür ki bize patırtının gürültünün –sanatçı olduğunu iddia eden kişilerin bağrışlarının🙉- olmadığı bir restoran düşmüştü.. Bakırköy taraflarındaki oldukça lüks mekanda geç vakte kadar denetim yapıp saat 🕒3 gibi eve dönebilmiştik..

İlk valentino dayim bana çok şey öğretti diyebilirim.. belki de öğretti yerine teorik olarak bildiğim bir şeyi pratik olarak gösterdi demeliyim.. ki bunların başında hayatın çok pahalı olduğu ve gelir adaletsizliğinin had safhada olduğu geliyordu.. piyasada  yaprağın kımıldamadığı bir dönemde 2001’de restorantlarda  yemek yeme kuyruğu vardı.. otellerin çoğu tam rezervasyon çalışıyordu.. Bakırköy yolu acayip doluydu ve bu💲 lüks araçların benzin yaktığı  muhakkaktı.. lüks arabalar, kabarık hesaplar, su gibi para harcayanlar kısaca öteki Tükiye'yi gördüm.. öteki Türkiye'nin kendine benzemeyenlerin acılarını önemsemeyerekten, kadehlerini parlatmış olduğunu gördüm.. “servetin 3-5 kişi elinde nasıl dolaşıp durduğunu” ve bu kısır döngüden alt kesimlere bir damlanın bile damlamadığını gördüm.. işte günlük ilk valentino dayim böyle geçti..  ya keyif almayı bilmiyorum yahut param olmadığı için böyle düşünüyorum .. karar senin…






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar