aynalarda sen.. hüzünlerde ben..

"gülünce gözlerin iç gülüyor
kendimi senden alamıyorum
bilmem bakışların neler söylüyor
cesaretim yok ki soramıyorum..."

gülüyorsun uzaktan.. taaa uzaktan seni mutlu kılan bir şeye.. ve benle alakası yok.. ve bazen bir aynanın karşısında oluyorsun.. aynaların ardındaki sır.. aynalar ne kadar "gerçekçi" değil mi? senin "aynın".. ve bir o kadar yalan ve bir o kadar görüntü.. içinde akan coşkun nehri göstermiyor mesela.. çarpan güzel kalbini.. kırılmış duygularını.. ağır ayrılıkları.. ve benle alakası yok.. ve kahreden gurbet.. benimle senin aranda.. ayrılık bir yalan.. tıpkı aynalardaki görüntü kadar.. adını duysam yeter.. senin benimkini söylemeni ummadan.. ve benle alakası yok.. bu senin hikayen.. senin ve aynadaki aksinin.. ve kaçak bir bakış.. mahsun.. bir kadıköy akşam vapurunun güvertesinde olduğu gibi.. anlam yüklü gelen.. alelade belki.. bir kaçamak bakış.. dikkatlice değil haa.. öylesine ve benle alakası yok.. yine de beni benden alan.. mesafe, ayna, hüzün, keder ve sen gülüyorsun uzaktan taa uzaktan...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar