müzik üzerine: bir düet alırım

düetler her daim dikkatimi çekmiştir.. bir parçayı ayrı ayrı başarılı söyleyenlerin birlikte daha etkileyici bir performans göstermelerine çoğumuz şahit olmuşuzdur.. bazen de solist sayısı alır başını gider.. Paul McCartneyin "hey jude" olayında olduğu gibi önüne gelen kapar mikrofonu ve höykürür.. bir de "we are the world we are the children"daki gibi sosyal sorumluluk düetleri vardır.. buna karşılık berbatlar da az değildir hani.. 
zaman zaman çok etkileyici bir şarkıyı acaba başka kim söylemiş diye müzik sitelerini karıştırırken çok sayıda düete denk geldiğimi söyleyebilirim.. ve şu sorunun kaçınılmaz olarak beynimde belirdiğini de: müzikle uğraşsaydım.. kimle ve hangi şarkıda düet yapardım? mutlak bazı şarkıcılarla düet yapmak isterdim.. (ve tabii ki de bunların arasında safiye soyman-faik öztürk ikilisi yer almazdı.. ki zate bunlar iki kişi yani dü..😆) kimle ve hangi şarkı sorusuna ise şu cevabı verebilirim: haluk levent ile elfida, emre aydınla alıştım susmaya, şebnem ferahla sil baştan, ayten alpman ile ben varım, grup gündoğarken ile ağlıyor istanbul, ben denizle titriyor ellerim, sting ile -shape of my heart ve sevimli minik minicik tavşanım andrea ile runaway...


Yorumlar

  1. Blog sitenizi çok hoş buldum yeni keşfettim ayrıca attığınız her adımda başarılı olmanız ümidiyle..

    Bende sizi kişisel blogger siteme beklerim ZanaLab
    https://www.zanalab.com ya da www.zanalab.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.. içimden geldiği gibi yazıyorum.. ilgimi çeken hususları paylaşmak hoşuma gidiyor...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar