müzik üzerine: sert değil mi cengiz abi?

biraz sert değil mi Cengiz Kurtoğlu? 
"yaşamaksa yaşanılır
kader buysa katlanılır
ben de bir kaç hazin duygu
kalleşliğin sen de kalır.." 
bence son cümle bir aşk adamına yakışmaz.. üstelik bir çok kişi sana cengiz abi derken.. oysa şarkı ne güzel başlıyor.. "gözlerin ayrılık adresi sanki..." bu feryat deforme türk müziği tarzına karşı gelen antin kuntinlerin hayatta hiç bir formda ifadesini bulamayacakları duygu dolu ve aynı zamanda post modern anlatımın başarılı bir örneği olaraktan öne çıkıyor.. 
ve gene 
"yalancı baharın yalan çiçeği
vefasızlık senin meziyetinmiş
sen beni bırakıp gidiyorsun ya
insanlığın seni çoktan terk etmiş.." 
dörtlüğü ne kadar da dolu dolu anlatıyor, bastırılamaz bir aşık yüreği.. yine aynı yere geleceğim duvardaki resimle konuşan ve gönlünü avutan biri için o son cümle hiç olmamış.. dün gece (ilgili) resmi öpüp yatanların da benim gibi düşündüğü sanıyorum...



Yorumlar

  1. kapılar kapalıydı perdeler örtük
    odalar karanlıktı ışıklar sönük
    çaresiz ayrıldım boynum bükük
    ölmek istedim kaderime küsüm

    büyük usta küçük ibo çaresizliği güzel anlatmış, kırmamış dökmemiş kimseye bişey dememiş,
    aynı usta
    analar babalar
    sizde nasıl vicdan var
    küçük bir kız çocuğu
    tek başına ne yapar
    derken bir kısım zevata yüklenmiş ise de arabeski liseli aşkına kavuşamayan yaşını almış sanatçılara yeni ve daha uygun konular açarak imkansız aşkların cenderesinden kurtarmış
    yaşasın büyük usta küçük ibo

    YanıtlaSil
  2. eyvallah volkan kardeşim.. :) küçük ibo candır.. kimseyi kırmaz, üzmez.. hemi de saygılı bi çocuktur.. ve ayrıca cendereden kurtarma konusu da mühim ve fakat kurtarma hususunda pek başarılı olamamış zannımca.. olsun.. önemli olan denemek ve küçük ibo deneyerek bir farkındalık oluşturmaya çalışmış... :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar