ev arayışlarım...

Yaklaşık üç haftadır ev arıyoruz.. ve bu süreçte çok sayıda emlakçıyla görüştük.. onun iki üç katı kadar da ev müşahade ettik.. gerçekten de emlakçı dünyası bambaşka ve kendi kuralları olan bir alemmiş.. ve tabii ki bir sürü hikaye biriktirdim.. bunlar arasında en çok tuttuğum geçen gün karşılaştığımız emlakçıydı.. ilanı sahibinden.com da gördüm ve adamı sabahtan aradım.. daha çalışma saatinin başı olmasına rağmen sıkıntılı bir ses tonu ile açtı telefonu.. “falanca yerdeki ev için arıyorum” der demez.. “bakın beyefendi ben bu işten bıktım.. arıyorlar soruyorlar.. sonra görünce küçük diyorlar” cevabını verdi.. ben şaşkın bir halde densizlik edip “odalar ne kadar” sorusunu sordum cevap çok sertti “oda kadar oda”.. “yani” şeklinde anlamadığımı vurgulamam üzerine “1x1 değil herhalde” dedi.. ve akşam üstü görüşmek üzere anlaştık.. neyse akşam oldu ve kardeşimle birlikte evin önüne gittik ve herifçioğlunu beklemeye başladık.. o ara yanımıza pejmürde kıyafetli biri geldi.. ve bize “ev mi bakıyonuz.. burası çok kıyak yerdir.. emlakçı K…’i mi bekliyonuz.. söyleyin anahtarı da getirsin vb” şeklinde b.kyedi kahyasına yakışır tarzda şeyler söyledi.. o ara biz de adama telefon ettik.. adam zaten binada olduğunu ve aşağıya indiğini söyledi.. biz binanın çevresine bakarken emlakçının aşağı inmiş ve pejmürde adamla kavga etmeye başlamış olduğunu gördük.. neyse bize dönüp “siz bu adamla neden konuşuyonuz” şeklinde fırça atmaya kalkışınca ben de “ne bileyim ben kimin kim olduğunu.. siz de burada dursaydınız” cevabını verdim.. sonuçta eve girdik.. adam bizi antre gibi bir yere sokup “burası salon deyince” kardeşim gayri ihtiyari “burası salon mu” deyiverdi.. bunun üzerine emlakçı “neye benziyor” şeklinde artislendi ve bizde film koptu.. “gezmiyoruz evini mevini” diyerekten ve bu işi bırakması gerektiğini salık vererekten kapıya yöneldik.. adamı arkamızda “bugün yaşadığım nedir ya? Sigarayı bıraktığım için her şey üzerime geliyor” vb şekilde arabeske bağlayıp sızlanırken bıraktık.. bir ev arama girişimimiz daha sonuçsuz kalmıştı...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar