denetim günlükleri: big ve fakat boş data

iç denetim ofisimdeki arşivimi düzenlerken bir şeyi fark ettim.. arşivde, katıldığım eğitimlerden getirdiğim ve bir kere bile kapağını açmadığım ders/eğitim/ seminer vb notlar külliyetli bir hacim kaplıyordu.. sonra hayalen katıldığım eğitimler geldi gözümün önüne.. ve dağıtılan notları toplama, derleme, saklama çabalarımız.. ertesi gün yerinde bulamayız diye otellerde oda oda gezdirmelerimiz.. sonra kapanmayan valizler geldi, notları tıkabasa doldurmamızdan mütevellit.. ve daha da komik olarak sunumu yapan kişinin etrafında ders sonrası kümelenen denetçi topluluğu geldi gözümün önüne.. ellerinde birer küçük flash diskle "üstad alabilir miyiz notları, ne olur be yaea" serzenişleri geldi ve de bazısı paylaşımcı bazısı ise "bu kadar harici bellek takarsam bilgisayarım bozulur" mottolu eğitimciler.. sonra bu notlara bir kere bile bakmayışımı düşündüm.. hayallerden çaycımızın "içecek bir şey alır mısınız?" ihtarı ile ayıldım.. öbek öbek notlar karşımda duruyorlardı.. gbayt gbayt sunumlarsa bilgisayarımda..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar