bir sektör olaraktan dilencilik



bugün kentin hep bildiğim ancak yakından tanık olmadığım bir yönüyle karşılaştım.. servisimiz her zamanki gibi mecidiyeköye gelince trafiğe takıldı.. araçlar gıdım gıdım hareket ediyor.. tam da rum mezarlığının yan duvarının önündeyiz.. aaa o da ne bir kadın duvar dibine çömmüş kucağında bir bebek dilenmek üzere son hazırlıklarını yaparkene.. yanında birden bir adam peydah oldu.. ve işte film burada koptu.. adam feryadu figanla bağırmaya başladı.. kalk kadın yerimden.. benim bura.. get kendine başka yer bul pis dilenci.. kadın aynı tonda cevap veriyor.. neye getcekmişim buraya bıraktılar bizi.. adam (güzel başlayacağını umduğu mesai gününe başka dilenciler tarafından kan doğrunmasından ötürü) nirdeyse ağlayaraktan gitsene hemşire belamısın sen.. çocuğunu da al git.. maalesef gerisini duyamıyorum çünkü trafik açılıyor.. gerisini duyamıyorum ama aklıma acayip bir gelir kaynağı geliyor belediye için.. getirisi fazla olan yerleri tespit edip, açık arttırmayla dilenci mahalli olarak ihale edebilir...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar