sınır tanımayan iç denetçi düşünceleri


şimdiii bugünkü iç kontrol sunumundan sonra enron olayını yeniden tahattur ettim ve kafama bi şey takıldı ağa!
tamam sonuçta katakülli ortaya çıkıyor ve CIO jeffry, üst yönetici lay ve bir iki kişi astronomik cezalar alıyorlar, A&A da batarak bir nebze belasını buluyor da pekiii bu işe bulaşmış bankalar (JPMor..., Chas.., Sta...,Cit..) hukuk firması V&E, enron yönetim kurulunun diğer elemanları, o dönemin hükümeti (lay'in bush a olan desteği, california eyaletine A. Schwa..reggerin seçilmesindeki rolü vb bir çok olay bağlamında) nası bu işten sıyrılıveriyorlar? coso, hopp ordan iç denetim eksikti de ondan oldu diye bir yorum yapıyor ve açıkçası bu bizim işimize geliyor ama dediğim gibi olay bu adar basit mi yani? 
amaannn millet ne konuşuyor ben ne diyorum şimdi bunları gündeme getirip de birleik devletler ve zinde tröstlerle gereksiz yere çatışmaya girmeye gerek yok.. iç denetim bu sayede çıktıysa eyvallah deyip geçmek gerekir.. ne demişler "Yıktın perdeyi eyledin viran/Varayım sahibine haber vereyim heman"...


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar