neden bu blogu açtım?


o kadar blog varken ben bu blogu salt bir ses vermek için açtım.. aklımdan geçenleri paylaşmak tek amacım işte bu.. ses etmek varlığın göstergesidir.. ve varlık ancak farklı seslerle zenginleşir.. dolayısıyla paylaşımlarım doğrulanarak ya da yanlışlanarak bir değer kazanacak ve beni zenginleştirecektir.. yani bu bakış açısıyla blogu zenginleşmek için açtım.. yaşam paylaşınca güzel.. hal bu minvalde olunca bu blogta her şey olacak diyebilirim.. tematik bir takıntım yok.. mesleğim denetim.. zaman zaman üniversitede derste veriyorum.. ancak dediğim gibi bir iki konuya hapsedilmiş bir sayfa istemediğim için hayatı paylaşmaya ve yorumlamaya talip oldum..

Yorumlar

  1. Kutlarım. Hayırlı olsun..

    2012 Nisan'ında ben de başladım yazmaya. Önce bir elin parmaklarını oluşturdum. Sonra onlu rakamlara ulaştım. şimdi sayısını bilmiyorum yazdıklarımın.
    Okuyucun bol olsun..
    Kemal
    www.kemalbasaranoglu.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.. eleştirilerini ve yönlendirmelerini bekliyorum...

      Sil
  2. Hayirli olsun Cem.Paylasimlarini sabirsizlikla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Cem abicim herşeyin iyisini yapan birisin ve iyi ki tanımışım seni iyi ki varsın abim benim gelecek de bir gün gelecek ve gelecek de en iyi yerlerde olacağınızdan eminim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim zafer kardeşim.. eksik olma.. Allah gönlüne göre versin...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar