bu yalnızlık geçmez böyle

bir fatih erkoç şarkısıydı yaşadığımız sanki.. hani öğlen çıkardık bazen okuldan ders erken biterdi de.. caminin 🚩yanından kıvrılır ve otobüse binmek için yusufpaşaya doğru giderdik her nedense..😌 yol uzasın diye elbette.. yoksa durak oruçgazinin oradaydı.. en çok vatan caddesinden koşarak karşıya geçişimizi severdim, ilginç bir şekilde.. heyecan seviyordum belki ondan.. yanımda sen vardın belki de ondan.. ve Fatih Erkoç 🎵 çalardı tüm caddede.. bırakma derdi.. nolur ağlatma.. istersen mahkum et.. ama n'olur  aldatma.. ne güzel söylerdi.. "bu adam" demiştin "işte bu adam.. cazcı bu adam Türkiyedeki tek cazcı".. "popçu değil mi" demiştim .. gülmüştün.. "soul müzik" deseydin bari bir derece demiştin.. sahi soul müzik neydi ya.. hala bilmiyorum.. dalga geçtiğin zamanlardaki tavrını takınmıştın..😛 hafif dil çıkararak.. ve bu hareketi yaparken avurtların ne şirin oluyordu.. “içimde sevgin vardı, usul usul yanardı yüreğimde” fatih abinin dediği gibi.. ve “kimi duysam sesinde sözlerin.. bir an ayrı kalsam çok özlerim.. odalar dar gelir çeker giderim..” 

o zaman ayrılık diye bir şey bilmezdik.. aklımıza da gelmezdi.. şimdi bu sözler ne kadar da anlamlı geliyor.. beraberken mutluluk duyduğum bu sözler şimdi elem veriyor.. çünkü dert ancak yaşanınca anlaşılıyor.. ayrılık ise en büyüğü sanırım.. “içimde sevgin var, usul usul yanar yüreğimde.. dilimde ismin var, pırıl pırıl parlar dudağımda..” şimdi tam da böyle.. ve o şarkının klipini 🎵 seyrettiydik senle.. tanburi cemilbey sokaktaki 🚩kafede.. adamın tostlarına her zaman laf ederdin ama gene de gitmeden duramazdık.. neyse "klip balatta mı geçiyor" demiştin.. "ne güzel yer" diye de eklemiştin.. "gitsek ya bir gün" demiştim.. ve balatı sevmiştim sadece senin ağzından dökülen iki hece olduğu için.. iki kere sevmiştim.. iki kere vurulmuştum.. bu şarkıyı şimdi dinleyince vurgun yemek nedir daha iyi anlıyorum.. ve sana fatih abiyle sesleniyorum:

“Ne olur bir daha gitme
Bu yalnızlık geçmez böyle
Elim kolum bağlandı
Sen yoksun diye
Nasıl bir aşkla bağlandım
Demir ateşle dağlandım
Sağım solum karanlık sen yoksun diye”




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar