toplu taşıma günlüğü: yeni başlayanlar için metrobüs


Bence belediye yeni başlayanlar için metrobüs diye bir ders vermeli. Sabah metrobüste iken her halinden yeni olduğu anlaşılan bir kadından çok çektim. Ablamız biraz iriceydi -ki aslında bu ayrı bir yazı konusu- durmayı bilmiyordu.. dayanmış sırtını tutamağa tutamıyorum az daha düşecektim.. sonra ben inmeye çalışırken aniden dönmez mi. Lastik ile bağladığı röfleli saçlarını ağzıma soktu.. o da yetmezmiş gibi telefonumun kulaklığı öylece ortaya salıverdiği çantasına takıldı.. az daha telefondan olacaktım.. kısaca eğitim şart.

Yorumlar

  1. Metrobüs beklemek de ayrı bir kültür. Mesela yeni yeni görmeye başladığım -ki bu durum nedense sadece sabahları oluyor- Avcılar metrobüs durağında sıraya girmek gibi bir davranış tarzı oluşmaya başladı. Sıradan bir metrobüs kullanıcı olarak bu duruma hala alışamadım azizim. İtiş kakış, omuz atarak, ayağa basarak metrobüse kapağı atmayı özleyeceğiz bu gidişle.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

mesleğin adı

666 gölgesinde iç denetçi

#iyikiKIDDERvar